joi, 26 februarie 2009

Invitaţie la împreună - postire


Natalia a avut şi la acest început de Mare Post ideea de a călători împreună şi de a ne zidi duhovniceşte.

Vreau să vă invit şi eu să încercăm să creăm o comuniune adevărată între noi şi să călătorim împreună prin pustiul Postului Mare pentru a ajunge cu inimi curate la Învierea Domnului nostru Iisus Hristos. Iată mai jos invitaţia ei:

Peste câteva zile începe Postul Mare şi, plecând de la ce v-am spus, vă fac din nou invitaţia de a călători împreună în acest post. Să postim împreună, să ne rugăm împreună şi unii pentru alţii.
Ca şi propuneri concrete, eu m-am gândit la:
  • - să ţinem postul alimentar, care ne uşurează şi ne disciplinează trupul (pentru cei care au binecuvântare de la duhovnic să nu ţină partea alimentară, rămân multe alte feluri de post)
  • - să înmulţim programul zilnic de rugăciune
  • - să ne întâlnim cu toţii în rugăciune în fiecare seară, la ora 22 (detalii pe coloana din dreapta, sus, iar pomelnicul cu împreună călătorii pe coloana din stânga)
  • - să reducem navigatul pe internet şi să îl înlocuim cu lecturarea de cărţi, care are altă aşezare şi fixare în suflet
  • - să zâmbim mult, să iertăm, să întindem mâini de ajutor
  • - să nu mai răspundem atunci când cineva ne greşeşte sau ne răneşte
  • - să îl încredinţăm Domnului printr-o rugăciune şi să îl binecuvântăm pe fiecare om pe care ni-l trimite Dumnezeu, în fiecare zi.
Aştept şi propunerile voastre, aşa cum aştept şi să vă alăturaţi acestei împreună-călătoriri spre Înviere, printr-un comentariu sau mail sau oricum puteţi da de veste. Nu trebuie să aveţi blog, nu trebuie nimic, doar să îmi spuneţi numele, ca să alcătuim un pomelnic comun.

În rest, fiecare contribuie cu ce poate şi crede că este de folos, nimic nu este „obligatoriu” în afară de rugăciune, care este cea mai importantă.
Vă aştept cu mare drag, Natalia

2 comentarii:

adriana spunea...

Buna ziua,
V-am descoperit citind pomelnicul postat de Natalia...ma bucur sa fim impreuna calatori in acest pelerinaj, de la care cred ca toti asteptam sa devenim mai buni....m-as bucura sa va numarati printre cititorii blogului meu, mai ales ca de acum incolo ne vom pomeni unii pe altii.Domne ajuta!

matuşka Eufemia spunea...

draga Adriana, si eu ma bucur sa te cunosc virtual :) Multumesc de invitatie. O sa ma alatur cu drag cititorilor blogului tau.