miercuri, 22 octombrie 2008

amintindu-mi de parintele patriarh Hristodulos

semnăturile mai multor episcopi greci de la ultimul prînz luat împreună cu părintele patriarh Hristodulos la Miami. Acest document a fost dat spre publicare de către mitropolitul din Kalavrito şi Aigialeia, părintele Ambrozie

Astăzi este prăznuit sfîntul cuvios Hristodulos din insula Patmos - sfînt ce era ocrotitorul părintelui patriarh Hristodulos. Şi mi-am amintit cu dragoste şi recunoştinţă de acest Om ortodox, înzestrat de Bunul Dumnezeu cu credinţă puternică, cu minte limpede, carismă şi cu o voce extraordinară. Am avut bucuria de a-l întîlni de cîteva ori şi tot de atîtea ori am descoperit frumuseţea duhovnicească şi umană, dar şi inteligenţa pragmatică ale părintelui patriarh Hristodulos.
Fie ca Dumnezeu să îl odihnească întru sfinţii Lui! Veşnică pomenire!






Sursă fotografii: http://romfea.gr

Niciun comentariu: